Jag har tappat luktsinnet (!)

Jo det är sant, i stort sett. Man kanske skulle kalla det luktrubbningar istället, det är mer rättvisande. Sedan senaste förkylningen känner jag samma jävla doft överallt; på toa, i köket, utomhus, hela tiden! Doften jag känner är som en blandning av kanel och kokosmjölk, det kunde ju ha varit värre (det är faktiskt ganska angenämt att det luktar kokosmjölk på toaletten) men det är tråkigt när man gjort en fin italiensk pasta och ska dra i sig doften och det luktar sött och konstigt.

Idag är det vår här i världen, själv känner jag bara värmen och ser solen, någon vårdoft får jag inte uppleva...bara kokos och kanel. Detta är ett konstigt fenomen. Jag ska kolla upp det lite närmare...



(Är det avloppsvatten som rinner genom Örebro, är det därför den heter Svartån? Det luktar hur som helst kokos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0