"Grodor"

Nu har Felipe Massa vaknat ur sin medvetslöshet efter olyckan för drygt en vecka sedan då han under en tidsträning i Formel 1 träffades i huvudet av en bildel, därför känns det nu ok att publicera vad jag hörde i samband med olyckan:

Jag tror det var P3-nyheter som förkunnade att:

"Läget för Formel 1-föraren Felipe Massa, som förolyckades igår, är allvarligt men stabilt."

I min vokabulär betyder förolyckad att man är död. Och ja, är man död är ju det både ett allvarligt och ganska stabilt tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Cilla

jag tror att de missade svenskan totalt. vilken cool blogg du har. kramisar

2009-08-03 @ 23:49:31
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0