Smygreklam

Det här inlägget kommer att handla om glömska men först:

Ikväll vid 20-tiden spelar Tommy Tornberg & The Days Of Wine and Roses på Lilla Gömman (Norrmandska gården) i Sala. Om du befinner dig inom 10 mils radie är det väl värt ett besök. Vi kommer att spela många låtar. Några av dem kan man förlyssna på här.

Såhär kan det se ut när Sveriges hetaste, osignade band uppträder i Sala:

Salafetivalen -07 (Foto: Pappilabild)

När det är mer intimt (som ikväll) kan det se ut såhär:

Sala stadshotell -08. Jag står längst till höger med basen. (Foto: Pappilabild)

"Vi ses ikväll!"

Ja just det, glömska. Idag glömde jag att jag hade borstat tänderna så jag gjorde det två gånger! Har ni hört något så dumt?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Hej!



Det verkar som att någon jävlas med mig, jag läste "min" kommentar och kan försäkra dig om att det inte är jag som skrivit den, bara någon som skrivit den under mitt namn. Jag fattar inte varför,det är jättetråkigt :/

2009-07-31 @ 19:56:41
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: malin

söt blogg, ska vi följa varandra på bloglovin ??

2009-07-31 @ 22:43:30
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0