Luktsinnet

Jag har ju inte uppdaterat utvecklingen av mitt förvrängda luktsinne (se tidigare inlägg om detta här, här och här). En kort sammanfattning för dig som inte har följt mitt öde: Efter en förkylning var kokosmjölk den enda doft jag kände, överallt. Åkomman kallas tydligen "Parosmi" och innebär troligen en störning i luktnerverna.

Så, hur har det gått för mig med detta aber?

Svaret är att det har givit med sig. Jag känner alla dofter och bara kokosmjölk luktar kokosmjölk. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Saga

Söt blogg, :) <3

2009-07-18 @ 16:29:30
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: Henk

Gött att det finns så många fler än jag då och att det till och med finns ett namn. För mig luktar allt dillchips dock. Tror det är i slutet av förkylningar det brukar inträffa

2009-07-29 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0